Lassan lekerül minden sérült alkatrész a monsterről, a tank már a hegesztőnél van, ma elkészül és megy tovább a fényezőhöz. A hegesztés 4.000,- Ft-ba kerül, a fényezőtől még nem kaptam árat; az már biztos, hogy a felirat ugrik, kezdhetek keresni ducati matricákat.
A képen látszik, hogy már levettem a kipufogót - egyelőre még a csomagtartóban van, nem volt időm kimenni a szerelőhöz -, a tankborítást, a kuplung fedelet. Leugrottak a kipufogó cső karcolódott hővédői is. Ezen kívül a markolat és kormányvégsúly, valamint a fékkar. A fékkart is viszem majd valamikor políroztatni, aztán ha nem lesz szép (szebb), akkor majd valami ilyesmit nézek:
Hasonlít a jelenlegi performance karhoz, csak nem állító csavaros, hanem a képen látható kis bütyökkel szabályozható. De ugyanúgy felhajlik, mint a jelenlegi. Mindenféle színben kapható, 130 EUR körül mozog + shipping costs. A performace kar 100e körüli árához képest még barátságos.
Vettem ebayről bukógombát is, tanulva az eddigiekből. Magyar oldalakon csak olyanokat láttam, amik csúnyák és drágák, ez viszont nekem nagyon tetszik, és csak 55 EUR + 6,0 EUR shipping cost volt, azaz összesen 17,500 Ft:
Külön jó még benne, hogy nem csak "úgy" a vázhoz kell erősíteni, hanem egy menetes szárat kell átdugni a váz egy erre kialakított pontján, majd annak a két végére kell felcsavarozni ezt a szép kis fekete bütyköt. Így egy esésnél nem csak, hogy saját magát koptatva védi a többi részt a sérüléstől, de elsősorban a menetes szárat terheli, és nem a vázat közvetlenül. Jópofa, na.
Nemsokára veszek egy nagy levegőt és szépen lekapom a hátsó idomot is, aztán elméletileg november vége - december eleje körül megjönnek az új cuccok, és kezdhetem felszerelgetni őket. Utána meg tisztogatás, csinosítgatás, és izgatottan várjuk a tavaszt <sóhaj>.