SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) Australia (2) australia (1) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) gold coast (1) Gold Coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) Motorostúra (2) motorostúra (1) motoros csizma (2) motoros ruha (1) Motoros túra (2) motoros túra (1) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) shox (1) Shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

Szétszerelve

2012.11.23. 10:20 sge

Lassan lekerül minden sérült alkatrész a monsterről, a tank már a hegesztőnél van, ma elkészül és megy tovább a fényezőhöz. A hegesztés 4.000,- Ft-ba kerül, a fényezőtől még nem kaptam árat; az már biztos, hogy a felirat ugrik, kezdhetek keresni ducati matricákat.

IMG_2019.JPG

A képen látszik, hogy már levettem a kipufogót - egyelőre még a csomagtartóban van, nem volt időm kimenni a szerelőhöz -, a tankborítást, a kuplung fedelet. Leugrottak a kipufogó cső karcolódott hővédői is. Ezen kívül a markolat és kormányvégsúly, valamint a fékkar. A fékkart is viszem majd valamikor políroztatni, aztán ha nem lesz szép (szebb), akkor majd valami ilyesmit nézek:

h54.jpgh45.jpg

Hasonlít a jelenlegi performance karhoz, csak nem állító csavaros, hanem a képen látható kis bütyökkel szabályozható. De ugyanúgy felhajlik, mint a jelenlegi. Mindenféle színben kapható, 130 EUR körül mozog + shipping costs. A performace kar 100e körüli árához képest még barátságos.

Vettem ebayről bukógombát is, tanulva az eddigiekből. Magyar oldalakon csak olyanokat láttam, amik csúnyák és drágák, ez viszont nekem nagyon tetszik, és csak 55 EUR + 6,0 EUR shipping cost volt, azaz összesen 17,500 Ft:

gomba.jpg

Külön jó még benne, hogy nem csak "úgy" a vázhoz kell erősíteni, hanem egy menetes szárat kell átdugni a váz egy erre kialakított pontján, majd annak a két végére kell felcsavarozni ezt a szép kis fekete bütyköt. Így egy esésnél nem csak, hogy saját magát koptatva védi a többi részt a sérüléstől, de elsősorban a menetes szárat terheli, és nem a vázat közvetlenül. Jópofa, na.

Nemsokára veszek egy nagy levegőt és szépen lekapom a hátsó idomot is, aztán elméletileg november vége - december eleje körül megjönnek az új cuccok, és kezdhetem felszerelgetni őket. Utána meg tisztogatás, csinosítgatás, és izgatottan várjuk a tavaszt <sóhaj>.

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr734918389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr · http://www.ducatiklub.hu 2012.12.05. 11:32:34

a bukógombához annyit, hogy trelis váznál kétesélyes a dolog. lehet megvédi a csúszástól a motor oldalát, de ha beakad valamibe, akkor a vázat rendesen elrántja, és azt kiegyenesíteni drága meg kétesélyes.

sge · http://monstercrash.blog.hu/ 2012.12.07. 16:32:23

Persze, igaz, de ezzel legalább a kisebb esések okozta károk megelőzhetők.

dime 2016.08.17. 09:10:05

Vegul milyen karokat talaltal hozza?

sge · http://monstercrash.blog.hu/ 2016.08.28. 09:41:10

@dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést.
süti beállítások módosítása