SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) Australia (2) australia (1) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) Gold Coast (1) gold coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) Motorostúra (2) motorostúra (1) motoros csizma (2) motoros ruha (1) Motoros túra (2) motoros túra (1) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) shox (1) Shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

Lucskos bőrnadrág és a szopóálarc

2013.06.24. 21:52 sge

Friends rajongó vagyok, az a fajta, akinek kétfajta díszdobozos verziója is megvan (mind a 10 évad, sure), látta is vagy 5-6 alkalommal az egészet elejétől a végéig (most is nézem néha), és minden nap tudok olyan szituációt, amire lehet egy Friends-es pillanatot idézni. Jó esetben a velem egy helyen lévők valamelyike szintén legalább ilyen mélységig ismeri e kultikus sorozatot, és azonnal vágja a poént. Rossz esetben magyaráznom kell, és akkor oda a varázs.

Ezen a héten is motoroztam, bár közel sem volt ideális az időjárás: egy léghűtéses ezeregyes pokollá tudja tenni az ember életét, a szó legszorosabb értelmében: városban álldogálva felülről a nap sütögeti sisakba rejtett fejem, alulról az aszfalt/motor/kipufogó okádja felfelé, pont a tökömre a többszáz fokos levegőt. Néha konkrétan ájulás kerülget, kis karikák pattognak a szemem előtt. 100 km/h felett legalább az alulról jövő poklot el lehet hagyni, de a menetszél se hűsít a maga közel 30 fokos valójában...

Nos ilyen körülmények között jártam Kecskemét környékén motorral, és ha már ott voltam, akkor gokart pálya, tekerjünk pár kört. Rajtam kívül csak két pályamotoros srác körözgetett, de alkalmanként csak egyet-kettőt,  utána vissza a depóba szerelni (vagy ájulgatni), úgyhogy enyém volt a terep.

Szeretem ezt a pályát, jobban, mint a Kakucsot, mert jobb az aszfalt, jobb az infrastruktúra, és jobb a pálya vonalvezetése. A Kakucsról nagyon hiányzik a célegyenes után 1-2 gyorsabb kanyar, ami itt megvan. És ha már ott voltam, természetesen videó is készült, a leggyorsabb körrel, ami 00:49:19 lett a köridő mérő szerint - ami a tavalyi 54-55 másodperces időkhöz képest szép javulás, de a célzott 43-45 másodperctől még nagyon messze van. A hibák megvannak, tudom a megoldást fejben, már csak át kéne ültetni a gyakorlatba, ezért is jók ezek a videók, mert látszik, hol kellene bátrabban, nagyobb sebességgel beesni a kanyarba, és milyen íveket kellene rajzolni a jobb időhöz. Például a célegyenes utáni kanyart simán lehetne tolni 110-120 körül, az utána lévőt is, és csak a két derékszögű előtt kéne egy erősebb féket venni, és egy nagyot billenteni.

Na majd csütörtökön, amikor egy olyan sráccal megyek elméletileg, aki tudja a 43 körüli időt - őt követve lehet majd gyors köröket menni.

Jaésigen a gumit sikerült peremig bekoptatni rendesen, eltűntek a figurák, meg a kiselefánt is:

image.jpg

Naszóval Friends.

Olyan kurva meleg volt, hogy a 20 perces etapokat nem bírtam végigmenni, folyt az izzadság a szemembe, ömlött a gatyámból is a víz, a full bőrruha nem a legideálisabb viselet kánikula idején, megfejelve egy jól szigetelt zárt sisakkal, ami felér egy szopóálarccal. De muszáj.

A második etap után kiálltam a boxba, leszédültem a motorról, és félájult állapotban téptem magamról sisakot, kabátot, majd a nadrágot is, leszarva, ki látja vagy ki nem. Úgy, ahogy voltam, bokáig tolt bőrgatyával/csizmában, egy szál póló-alsónadrág kombóban üldögéltem az árnyékban egy székben, és élveztem, hogy egy kis szellő lengedezve hűti nemesebb részeimet. A gond csak akkor jött, amikor vissza akartam venni a nadrágot. Kábé így:

Mindentől függetlenül a pályázás jó volt, a nadrág is feljött egy kis idő múlva, és mehettem a következő gatyarohasztó izzasztó etapra.

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr495375035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása