SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) australia (1) Australia (2) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) Gold Coast (1) gold coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) Motorostúra (2) motorostúra (1) motoros csizma (2) motoros ruha (1) Motoros túra (2) motoros túra (1) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) Shox (1) shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

Mit csinál egy késő harmincas férfi egy szürke vasárnap délután, ha a családja távol van?

2013.05.12. 19:30 sge

A sablonos, és kissé modoros kérdésre én azt felelem, hogy: motort buzerál, és ezt bloggolja is (vagy blogolja?).

A Kakucson tett kirándulás kezdetekor történt egy kis baleset a géppel: tankolás közben elengedtem a pisztolyt, hogy kezet fogjak Zolával, erre az kipattant a betöltő nyílásból, egy kövér adagot ejakulálva magából beterítette a motort, és bőven jutott a kis szélvédő plexi mögé is. Amennyire lehetett, letakarítottam, de a plexi mögé nem fértem be rendesen.

Be is mattult oda a cucc, éltem a gyanúperrel, hogy a benzin beleette magát a műanyagba, de nem adtam fel a reményt, amíg nem próbáltam meg mindent, hogy eltávolítsam onnan.

A mai (vasárnap) délutánom egyedül telt, az idő kifejezetten barátságtalan volt, így némi MW3 multi után lementem a garázsba, hogy kitakarítsam a plexit.

Közben filózgattam azon is, hogy ideje lenne a szíjfedél plexijét is lekapni néhanapján, mivel a mosások után sem lesz tiszta, ráadásul látszik mögötte, ahogy gyűlik a kosz a szíjházban. Nade nem most, elég, ha a szélterelővel megküzdök.

Az első akadály a leszerelésnél adódott, mert először csak magát az plexit akartam levenni, de olyan helyen is fogta csavar, ahol csak úgy férhettem hozzá, ha az egész szélterelőt leveszem. Ráadásul a plexi külső csavarja, bár imbusznak látszott, egyik méret sem stimmelt hozzá, a belső részen meg egy gumis anya szorította a helyére. Nem volt mese, le kellett venni az egész szélterelőt, amit csak 2-2 csavar erősített a műszeregységhez - hamar lejött.

Fotó 2013-05-12 18.19.15.jpg

Fotó 2013-05-12 18.19.15 (2).jpg

Ezután felvittem magammal a cuccot, hogy az asztal mellett, ahol minden szerszám rendelkezésre áll, talán könnyebb lesz leoperálnom a plexit. Meglepetésemre végül az egyik kis műszerész csavarhúzó volt a megoldás.

Fotó 2013-05-12 18.19.14.jpgSima mosogatószerrel és puha ronggyal próbálkoztam először, de a maszatos-matt rész maradt, amilyen volt.

Ezután jött a spriccelős üvegtisztító, az már valamit levitt a dzsuvából, de a legalsó részen maradt olyan továbbra is. 

Végső elkeseredésemben a Brigéciolt hívtam segítségül, ami mondjuk azt, hogy 80%-osan megoldotta a helyzetet, nem lett tökéletes, de sokkal jobb.

Lehet, hogy vadászni kellene majd egy új plexit bele. Majd.

Visszatettem mindent a helyére, szemügyre vettem ismét a szíjház fedelét, eldöntöttem, hogy majd máskor, és hazajöttem. Ennyi meló elég volt ma délutánra.

Visszatekintve az elmúlt időszakra, igen csak sűrű volt, a Kakucs után egyből jött az idei első MDK túra a keleti országrészbe (klikk az albumért még pár fotóval).

A túra szenzációs volt, jó csapat, jófej motorosokkal, a ducatiklub oldalán van még több kép.

Aztán a hidegindítás problémája már odáig fajult a gépemnél, hogy nem csak egész estés, de akár 1-2 órás állás után nehezen indult csak el, két-három (a reggeli hidegindításnál néha 4-5) restart is kellett ahhoz, hogy beröffenjen. Nem az akkuval volt gond, mert a töltöttsége végig rendben volt, pörgette is a tengelyt, de valahogy mégsem indult el. 

Garanciális lévén a Full Gasba vittem el, ahol elsőre gyertyacserével próbálkoztak, de nem jött be. Másodjára már két napra otthagytam, csináljanak vele valamit. Lambda-szonda csere lett a dologból, azóta pöcc-röff. Jól van ez így.

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr45296937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása