SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) australia (1) Australia (2) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) gold coast (1) Gold Coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) motorostúra (1) Motorostúra (2) motoros csizma (2) motoros ruha (1) motoros túra (1) Motoros túra (2) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) Shox (1) shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

Szezonja van, vagy miafranc

2013.05.25. 23:57 sge

Merthogy megkaptam egy motorostól, aki olvassa ezeket az oldalakat, hogy nincs bejegyzés. Mondom egyrészt nincs szerelés, kész a gép; másrészt szezon van, motorozni kell, nem írogatni.

Írja tegnap egy szintén motoros haver, hogy nyissuk meg a szezont, menjünk Kecskemétre pályázni. Höhh. Idén már kb. 1.000 km-t mentem, volt már pályázás is.

Más.

Vettem egyrészt új gumikat. Először csak hátra akartam, de az MDK nyitó túrája kicsinálta az elsőket is, így már párban gondolkodtam. A fent lévő Bridgestone-okról elég rossz véleménnyel vagyok, Conti-Michelin inkább a túrások körében népszerű, Pirelli és Metzeler között gondolkodtam.

A Full Gas - mint Pirelli forgalmazó - természetesen olasz motorra olasz gumit jelszóval buzdított, ezen belül is a Diablo Rosso II-vel, miszerint párban megkapom 80 + párezer forintért a nekem valót. A Pirelli a motorosok között népszerű (autón a téli szettem ilyen, nincs rá panasz), nagyon jól fog, cserébe utcai és túra használat során hamar, és sajna kockára kopik. 

Én nem pályázok olyan sokat, hogy megérné, ezért inkább a Metzeler Sportec M5 mellett döntöttem, ami az eddigi párszáz km alatt jó kompromisszumnak bizonyult. 

gumi.jpg

A kezdeti kötelező taknyosságtól eltekintve viszonylag hidegen, hideg aszfalton (város) is nyugodtan viselkedik, most a Kakucson bekoptatva meg ragad és tapad, nagyon magabiztos érzés, a Bridgestone-nál egy kategóriával jobb. De lehet, hogy kettővel. Sikerült szépen a széléig bekoptatni, a kiselefánt is kapott a jóból.

Nem vagyok gumiszakértő, de ez a Metzeler azért is jó, mert a leírása szerint aszondja:

"... a futófelület különböző dőlésszögekhez tartozó területein – a keverék megváltoztatása helyett – a kerék forgási síkjával párhuzamosan futó acélsodronyok eltérő feszessége és sűrűsége biztosítja, hogy a gumi minden helyzetben megfelelő teljesítményt nyújtson. Az úgynevezett 0 fokos acél öv középen feszesebb, biztosítva ezzel nagy sebességnél és féktávon a stabilitást, a gumi két oldalán a sűrűbben elhelyezett acélsodronyok lazábbak, nagyobb tapadási felületet és ezáltal jobb tapadást biztosítva, majd kicsit lejjebb, azon a részen, amit maximum dőlésszögnél használunk, megint egy kicsit feszesebbek, a jobb tartás és jobb visszajelzések érdekében."

Jól hangzik. Most megyek nemsokára egy ötnapos horvát túrára, bőven lesz alkalmam tesztelgetni.

Plexit keresgéltem ebay-en, mert gyárilag horror ára van (80 ajró), és majdnem rendeltem is egyet, csak elolvastam az eladó feedback-jét, ahol a legtöbb negatív szavazatot azzal indokolták, hogy az egy dolog, hogy utángyártott kínai szarokat árul, de azok sehogyse passzolnak az adott motorhoz. Akkor inkább ne.

Naszóval Kakucs. Most pénteken voltunk megint, egyrészt egy ducatis cimbivel, másrészt egy régi motoros baráttal, akinek egy nagy böszme egynégyes csoppere van. Kijött vele dobozostul, és karcolta a lábtartót rendesen.

trió.jpg

tájkép.jpg

Fejlődtem az előző alkalom óta, mert akkor 57-58 mp körüli időket mentem, de kis melegítés és gumikoptatás után ezt dobta a frissen az iPhone-ra letöltött Diablo Biker app:

tábla.PNG

Egyrészt 53-54 mp-es köridő, másrészt 40°-os dőlésszög. Na, nem egy Rossi, vagy a Rém (aki szintén kint volt aznap), de azé... Készült videó is, most hagytam a vázról filmezést a francba, a tanknyílás mögé tettem egy csatlakozót, és onnan vettem, illetve egyszer a csopperes srácra szereltük fel a kamerát, visszafelé. Meg a teljesen vízzáró hátlap helyett feltettem a sima lyukasat, és így a hang is sokkal jobban átjött. A videót lassan felteszem, addig meg jöjjön XGab rövidfilmje, meg egy ízelítő.

lean.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr225318210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása