SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) australia (1) Australia (2) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) gold coast (1) Gold Coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) Motorostúra (2) motorostúra (1) motoros csizma (2) motoros ruha (1) motoros túra (1) Motoros túra (2) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) Shox (1) shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

Egy nap Philip Island-en

2015.05.18. 14:22 sge

Készülget egy ideje ez a poszt, de valahogy nem akart összeállni. Na majd most. Szóval.

Azt tudtam, hogy ez az egyik leggyorsabb Motogp pálya a világon, de hogy ez mit is jelent valójában, arra nem voltam felkészülve. 

Kezdjük ott, hogy a szervezés ausztrál módon ultra profi, minden a biztonságra és mégis a legfelhőtlenebb szórakozásra van kihegyezve. Ez a kettősség egyébként nagyon jellemző rájuk: egyrészt droid módra tudnak ragaszkodni a legelemibb és leghülyébb szabályokhoz is, másrészt meg ultra lazán veszik a dolgokat, semmit sem szívnak mellre, "no worries mate", bonts inkább egy sört és mesélj. 

Ez nem volt máshogy itt sem: bár az első etap 8:30-kor kezdődött, a regisztrációt visszigazoló emailben felhívták a figyelmet, hogy érdemes legkésőbb 7:00-kor megérkezni. Philip Island már nem Melbourne-höz tartozik, tőlem kb. egy jó kövér óra, inkább 70-80 perc. Forgalom nélkül. Mivel nekem még nincs trélerem, se vonóhorog a kocsimon, egy kollégával álltunk össze, ő szerzett trélert, amire már előző nap feltettük mindkét motort, és aznap reggel 6:20-kor nála találkoztunk, mivel tőle csak kb. fél óra távolságra volt a pálya.

Mire kiértünk, már szép hosszú sor, kb. 15-20 autó várakozott, ennek ellenére percek alatt bejutottunk az első regisztrációs ponthoz, ahol a személyes adatok felvételét követően kaptunk egy fehér karszalagot. Ez még csak arra volt elég, hogy a pálya területére bejuthassunk. 

Felgurultunk a boxokig, ahol is a kocsit leparkolva a motorokat gyorsan lekaptuk a trélerről, és eltoltuk a scrutineering ponthoz, ahol is a motorok átestek a kötelező átvizsgáláson: gumik, fékek, és úgy az egész gép állapota. Mindenkinek felhívták a figyelmét, hogy az egyéni védőeszközök meglétét, állapotát minden egyes rajt előtt ellenőrizni fogják, így ha valami nem megfelelő, vagy hiányzik, inkább most pótoljuk a kölcsönzőből, ne kockáztassuk, hogy nem engednek fel a pályára. Igény szerint akár egy BMW S1000 RR-t is ki lehetett tolni onnan potom 100 dollár + biztosítás / etap költségért.

 Miután minden motor és motoros átesett a rutinellenőrzésen jött a rövid de azért alapos eligazítás a szabályokról - és igen, tényleg tilos kamerát vinni a pályára. Mert (ide bármilyen hülye indok beírható tetszés szerint). 

Mindenesetre a kellő agymosás illetve két gyorsabb csoport után mi is felsorakoztunk a rajtnál, még egy utolsó ellenőrzés, aztán gyia.

 

Taking over the KawaPersze előtte még az iPhone Diablo SBK köridő mérő appját beizzítottam, hogy legalább ennyit tudjak utána nézegetni.

Azt, hogy mennyire gyors a pálya talán visszaadja, hogy e szerint az app szerint 246 km/h volt a célegyenesben a legnagyobb sebességem, és az ezt követő első kanyart a vége felé már úgy vettem 160-nal, hogy simán lett volna még benne több, ha nem fogy el a bátorságom, illetve a levegőm a légellenállástól az agyamba nyomódó sisak miatt. Hihetetlen tempót lehet menni ezen a pályán, talán két vagy három olyan trükkösebb kanyarkombináció van, ahol észnél kell lenni, és 100 km/h alá kell menni, hogy (az én tudásommal és motorommal) be lehessen venni. Egyébként meg húzni kell neki mint az állat, és nyomni lefelé a szarvát, hogy kanyarodjon.

Végül az app szerint 2:16 volt a leggyorsabb köröm, a kezdők és akik először vannak itt általában 2:30-2:50 körül mennek, és 2:10 alatt lehet bekerülni a következő szintű csoportba. Na majd legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr667352586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása