SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) Australia (2) australia (1) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) gold coast (1) Gold Coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) motorostúra (1) Motorostúra (2) motoros csizma (2) motoros ruha (1) motoros túra (1) Motoros túra (2) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) shox (1) Shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

...és ráfordultam a célegyenesre

2013.02.08. 16:50 sge

Mert iszonyatosan elegem lett a kereskedő hozzáállásából, abból, hogy csak a kamu megy, és így az elmúlt 3 napban megvettem a szükséges alkatrészek 90%-át. Úgy, hogy várhatóan jövő hét végétől várhatom is a postást, tehát nem 1-2-3-4 hét alatt fogják leszállítani. Ja bazdmeg, Dél-Koréából ideért 5(!) nap alatt a bukógomba, Olaszországból meg 3-4 hét a szállítás... 

Igaz, ezt megelőzte a várakozással eltelt 3 hónap, mialatt állandóan a netet bújtam, mit honnan és mennyiért lehetne beszerezni, így már csak cselekednem kellett.

A rizoma cuccokat a carpimoto.com oldalról rendeltem, átlag 8-10%-kal olcsóbb volt, mint a többi (pl. osztrák vagy német) netes kereskedő. Az ismerős által ígért, rendkívül kedvező árnál persze így is drágább volt, de úgy voltam vele, hogy 3 hónap töketlenkedés és süketelés után vagy lesz tavaszra szép motorom kicsit többért, mint számoltam, vagy jó óccsóért nem lesz, csak lófasz. Meg "1-2 hét múlva itt kell lennie". Na.

Az ebay.de-n már régóta nézegettem a short tail szetteket. Van ugye a rizoma illetve a Ducati Performance, kb ugyanúgy néznek ki, és mindkettő kábé ugyanannyiba kerül: 199-210 EUR körül + szállítás.

110-150 körül vannak mindenféle egyéb noname termékek, és ezek közül a RomaTECH (ehhe ehhe dikkmán gazsi dukáti!) cucca tetszett a legjobban, ledes rendszámtábla-világítással, korrekt kialakítással 120 EUR volt shipping cost-tal együtt.

Indexet is böngésztem hozzá, 4 db micro (nem ledes!) index, a gyárihoz hasonló, de carbon hátú, vadcsiúj került 40 EUR-ba, szállítással. A gyárié 30 EUR/db. Darabja. Érted. Így elöl is pont olyan lesz, mint hátul.

Most nagyjából így állok költségekkel, szigorúan csak az esés miatt javítandó/pótlandó cuccokat nézve:

Tétel Honnan Ár EUR Ár HUF
Tank javíttatás saját   30 000,00 Ft
Kipufogó javíttatás saját   20 000,00 Ft
Kormány carpimoto.com 80,10 € 24 030,00 Ft
Markolat carpimoto.com 53,09 € 15 927,00 Ft
kormányvég carpimoto.com 53,09 € 15 927,00 Ft
Kuplungfedél carpimoto.com 134,10 € 40 230,00 Ft
Szállítás carpimoto.com 14,52 € 4 356,00 Ft
Index ebay 49,00 € 15 043,00 Ft
Short tail ebay 119,45 € 35 835,00 Ft
Csizma Shox   38 900,00 Ft
240 248,00 Ft

Oké, persze vettem bukógombát (61 EUR), meg utas kapaszkodót (119 EUR), meg fóliát a dekorhoz (3000 HUF), de ezeket az eséstől függetlenül, egyébként is beszereztem volna. Szóval az elején nagyjából jól belőttem a költségeket, és még a kereten belül vagyok. De ez azért is sok. 

És ha már így belejöttem a költésbe, rászántam magam, hogy kiteljesítsem a Ducatizás caffé racer esszenciáját, és vettem egy nyitott design sisakot. Szigorúan városba, de akkor is istenkirály.

Ez is egy hosszabb történet volt, mert néztem MOMO sisakokat, többfélét, de egyik sem volt kényelmes. Netet is bújtam, milyen feltételeknek kell megfelelnie egy ilyen sisaknak. Végül a ducati klub oldalán javasolták a Premiert, amiből végül meg is vettem ezt a modellt. Mivel matt fekete, nagyszerűen fog menni a matt ezüst és fekete Monsterhez, a fekete/ezüst bőrkabátomról nem is beszélve. Istenien néz ki, kényelmes, beépített napszemüveges, mi kell még?

Aztán ma végre sikerült befejeznem a dekor projektet a tankkal, illetve a középső, alapból matt fekete elemet is befóliáztam. Egyrészt tankpad helyett is jó, másrészt akarok rá rajzolni valamit. A minta már a fejemben van, de még nem kristályosodott ki, ha meglesz, felvázolom rá. Eddig így néz ki:

tankcsik.jpg

Nekem tetszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr25069726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása