...mert megjött szinte az összes árajánlat.
Kezd letisztulni a forgatókönyv és a költségvetést. Terveim szerint először a kipufogót és a tankborítást viszem el javíttatni. Amíg azok elkészülnek, addig megrendelem azokat az alkatrészeket, amelyek mindenképpen kellenek, és/vagy beleférnek az alap büdzsébe. Így néz ez most ki (mindenből az egyszerűbbet/olcsóbbat veszem):
Tétel | Ár (net HUF) |
Kipufogó javítás | 15.000,- |
Rizoma ZDM025A Clutch cover (ezüst) | 48.120,- |
Rizoma MA520R Handlebar Caps (piros) | 19.060,- |
Rizoma Sport line GR205R markolat | 15.830,- |
Tankon lévő, jobboldali légszűrő rács | 7.000,- |
Short tail set (Ducati Performance) | 32.000,- |
Hátsó index pár (gyári) | 14.800,- |
Fékpedál | 19.950,- |
Kipufogó cső hővédő elem | 19.600,- |
Rizoma kormány (fekete) | 29.400,- |
Gyári tükör | 19.600,- |
Tank javítás, fényezés (a fényezés horror ár, de evvan) | 30.000,- |
Apróságok (matrica, egyebek) | 15.000,- |
Összesen nettó: | 285.360,- |
Ahhoz képest, hogy első ránézésre nem tűnt vészesnek a dolog, rohadt sok kis bizbaszt kell cserélni, és ezek rohadt drága bizbaszok. Mondjuk még nem számoltam bele, hogy ennyi tételre már jár kedvezmény, legyenek a fentiek kb. 250.000,- forint.
A performance fékkaromat már nem forgalmazzák, párban egy hasonló Rizoma 112.000,- (!!!ááááá!!!), inkább megpróbálom políroztatni, illetve a megolvadt-elkopott állító csavart kellene benne cserélni. Ha nem megy, vagy nem lesz szép, próbálok az Ebay-en lesni egyet. Vagy valami hasonlót.
Az én időmet nem, viszont az imbuszkulcsaim mellé még beszerzendő szerszámokat beleszámítva talán megáll a mutatvány 300 alatt/körül. Ráadásul úgy, hogy a Rizoma cuccok nem csak szebbek, de olcsóbbak, mint a gyáriak.
A jobboldali utas lábtartó konzol is sérült, gondolkoztam, hogy cserélem az egészet egy Ducabike vagy CNC racing kitre, de 250e körül van mindkettő, mire ideér. Úgyhogy ezt a projektet is halasztom egy időre, megpróbálom a karcos részeket felpolírozni.
Ennyi, most szünet egy ideig, aztán ha valami haladás történik, újabb poszt jön.