SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) australia (1) Australia (2) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) gold coast (1) Gold Coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) Motorostúra (2) motorostúra (1) motoros csizma (2) motoros ruha (1) motoros túra (1) Motoros túra (2) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) shox (1) Shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

Összeállt nagyjából a kép

2012.11.19. 12:14 sge

...mert megjött szinte az összes árajánlat.

Kezd letisztulni a forgatókönyv és a költségvetést. Terveim szerint először a kipufogót és a tankborítást viszem el javíttatni. Amíg azok elkészülnek, addig megrendelem azokat az alkatrészeket, amelyek mindenképpen kellenek, és/vagy beleférnek az alap büdzsébe. Így néz ez most ki (mindenből az egyszerűbbet/olcsóbbat veszem):

Tétel Ár (net HUF)
Kipufogó javítás 15.000,-
Rizoma ZDM025A Clutch cover (ezüst) 48.120,-
Rizoma MA520R Handlebar Caps (piros) 19.060,-
Rizoma Sport line GR205R markolat 15.830,-
Tankon lévő, jobboldali légszűrő rács 7.000,-
Short tail set (Ducati Performance) 32.000,-
Hátsó index pár (gyári) 14.800,-
Fékpedál 19.950,-
Kipufogó cső hővédő elem 19.600,-
Rizoma kormány (fekete) 29.400,-
Gyári tükör 19.600,-
Tank javítás, fényezés (a fényezés horror ár, de evvan) 30.000,-
Apróságok (matrica, egyebek) 15.000,-
Összesen nettó: 285.360,-

Ahhoz képest, hogy első ránézésre nem tűnt vészesnek a dolog, rohadt sok kis bizbaszt kell cserélni, és ezek rohadt drága bizbaszok. Mondjuk még nem számoltam bele, hogy ennyi tételre már jár kedvezmény, legyenek a fentiek kb. 250.000,- forint.

A performance fékkaromat már nem forgalmazzák, párban egy hasonló Rizoma 112.000,- (!!!ááááá!!!), inkább megpróbálom políroztatni, illetve a megolvadt-elkopott állító csavart kellene benne cserélni. Ha nem megy, vagy nem lesz szép, próbálok az Ebay-en lesni egyet. Vagy valami hasonlót.

Az én időmet nem, viszont az imbuszkulcsaim mellé még beszerzendő szerszámokat beleszámítva talán megáll a mutatvány 300 alatt/körül. Ráadásul úgy, hogy a Rizoma cuccok nem csak szebbek, de olcsóbbak, mint a gyáriak.

A jobboldali utas lábtartó konzol is sérült, gondolkoztam, hogy cserélem az egészet egy Ducabike vagy CNC racing kitre, de 250e körül van mindkettő, mire ideér. Úgyhogy ezt a projektet is halasztom egy időre, megpróbálom a karcos részeket felpolírozni.

Ennyi, most szünet egy ideig, aztán ha valami haladás történik, újabb poszt jön.

0001260_tapered_handlebars_22_29mm_500.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr314883568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása