Meg vagyok átkozva. Vagy egyszerűen minden olasz motornak ez a rákfenéje, Achilles sarka, mittoménmije. A monsterrel is voltak indítási problémák, fogták túl nagy hengerűrtartalomra (nem vicc, szakszervizben), akkumulátorra, mittomén milyen szenzorra. Cserélték, állították, nézegették, ciccegtek. Valamennyire megoldották, de sosem lett száz.
Ma elmentem egy kollégával Melbourne környékén motorozni, tekeregtünk egy jót, majd beálltunk egy kávézó elé pihenni, na meg kávézni. Gépek szépen premierbe, csilivili, kávé kézbe, ülünk egy asztalnál, sunshine happy. Útvonalat megterveztük, kelljünk, gyia. Kulcs be, gyújtás, egérmozi, nyikinyiknyiknyik....semmi. Miafranc, benzin van benne, nincs sebességben, kuplung behúzva, riasztó kioldva. Kezdjük újra: gyújtás levesz, riasztó bekapcs-kikapcs, gyújtás ráad, egérmozi lemegy, gázkarhoz nem nyúlunk, kuplung behúz, nyikinyiknyiknyik..... semmi. Hót ciki, víz patakokban a hátamon meg a sisak alatt. Nyikinyiknyik krrrrrrrrr... semmi.
A vége szerviz lett, értem jöttek, bevitték. Típushiba, elektromos izé és gyári riasztó izé összeakad, csere, az megoldja. Reméljük.