SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) australia (1) Australia (2) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) Gold Coast (1) gold coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) Motorostúra (2) motorostúra (1) motoros csizma (2) motoros ruha (1) Motoros túra (2) motoros túra (1) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) Shox (1) shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

Egy tétel kihúzva a listáról,

2013.01.29. 08:44 sge

ugyanis ma megvettem az új csizmát. Olcsóbban is lehetett volna külföldi vagy magyar webshopból, esetleg ebay-ről, de sisakot, csizmát, vagy úgy egyszerűen ruhát sose veszek próba nélkül. Mert hiába jó elméletileg a méret, és szép a képen, meg olcsó, baszhatom, ha nyom, ha lötyög, vagy egyszerűen csak randa. A netes apróhirdetések tele vannak ilyen okostojások hirdetéseivel, hogy aszondja "...netről rendelt, de nem jó méretű ezmegaz eladó, az eredeti ár alatt X%-kal."

Persze előtte jól körbenéztem, hol van ákciós csimma, esetleg kis szépséghibás, vagy bármi. Hogy-hogynem a shox maradt fenn a listán, a motoros bőrkabátom is ott vettem, hát arra gurultam. Meg ott lehet kapni azt a GIVI tanktáskát, amin gondolkodtam, azt is megleshetem. És sisak boltjuk is van, nyárra már egy ideje gondolkodom egy nyitott bukón, napszemüvegesen - persze csak városi krúzra. Na, irány a shox - és az élet persze, hogy megint engem igazolt.

Volt akciós csizmájuk, de persze 37-39 között, illetve 47-es mérettől felfelé. Aha kösz. Túra csizmákat nézegettem, ami tetszett és megfelelő védelemmel volt ellátva, az a horror 60 eFt + kategóriát kerülgette. Ami olcsóbb volt az vagy nem tetszett, vagy csopperes veszkó/lovagló csimma volt, kábé ahhoz szükséges védelemmel. Jó kompromisszumként kiválasztottam egy 43-as túracsizmát 45 eFt körül, az meg nyomott, mint a franc.

csimma.JPG

Ekkor már folyt rólam a víz rendesen, a 4. vagy 5. pár csizmán voltam túl, és hát megszánhatott az eladó, mert odajött segíteni. Kiokosított (tényleg nem tudtam), hogy motoros csizmából általában 1, de van, hogy két mérettel nagyobb kell. Mert csak. Tapasztalat. Részletesen elmeséltette velem, mit szeretnék, és ezután átvitt a sportcsizmákhoz. Azok meg szokás szerint tiritarka sárga-piros-kék vagy lila-fehér-zöld kombóban játszottak. Mondtam is, hogy szó sem lehet róla, olyat mutasson, ami fekete és kész.

És mutatott. 45-öst. Mondom, az én lábam 43-as, ebben csónakázni fogok, az előző csizmám is 44-es volt, és kényelmes. Próbáljam csak fel. Felpróbáltam. Mint az álom, ráadásul sima fekete némi decens ezüst mintával, koptatóval az orrán, lábszár-boka protektorral. Ez kellett. És megvettem.


Ezután kifelé vettem az irányt, sisakokat próbálgatni nem volt kedvem, ezért lementem megnézni a GIVI tanktáskát. Mondtam a típust, az eladó mutatta, én meg nem hittem a szememnek. A tph02-es akkora volt, hogy kis túlzással a tenyeremben elfért - kábé mint egy sminktáska. Retikül bazdmeg. Viddvissza gyorsan! Nézzük a másikat, a T480-ast. Na, ez már táska méretű, de van egy kicsit kisebb is, az is jó lesz. Easy lock-os, kérdezem. Az, de kell hozzá venni motorspecifikus rögzítőt is. Hahh, mondom, ezt én is tudom, Ducatihoz van? Milyen Ducati? Monster 1100-es, 2010-es.

Háááát...nekik most nincs Ducatihoz adapter, és szerintük nem is létezik. Mivanmár, kérdezem, a GIVI nem gyárt Ducatihoz adaptert? Nézik, forgatják a prospektust, susognak a lapok, majd a végeredmény: hát gyárt, de az nem jó a monsterhez, fúrni kell. Mit? Az adaptert. Még jó hogy nem a tankot, bakker.

Genya voltam, mert tudtam, hogy van, a pontos kódszáma is fel volt írva a telefonomban, de valahogy úgy szólt hozzám az eladó, hogy gondoltam kipróbálom, tudja-e a dolgát. Nem tudta. De mondta a megoldást az istenadta: erre kell gurulni a motorral, rápróbáljuk az adaptert, és megnézzük, kell-e fúrni. Kifelé intettem, szakadt a hó rendesen, lehetett vagy -2. Aha, de az nem most lesz. Hát nem. Ennyiben maradtunk.

De a csizma az jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr855049624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása