Nem, az alkatrészek még mindig úton. Vagy valahol, de még nem nálam, sajnos.
A dekor projektet folytattam ma, a sárvédőt csíkoztam be. Nehezebb volt, mint az ülésvédő, mivel lényegesen íveltebb a felülete, illetve van benne egy törés is.
A csíkok helyének kimérése is nehezebb volt az ívek miatt, ezért az első pár lényeges pont kitűzése után inkább szemmértékkel próbáltam helyére igazítani a fóliát. Valamint a teljes felületen szükség volt a hajszárítóra, mivel egyébként nem ragadt meg.
A legszemetebb rész a törés volt, mivel ott egyszerre 3 irányba is hajlik az elem:
Itt szinte olvadásig kellett hevíteni a fóliát, hogy rendesen, buborékmentesen felfeküdjön a teljes felületre. Viszont ilyenkor a mérete is simán változtatható, nem csak hosszában, hanem széltében is, azaz vigyázni kell, nehogy túlságosan megnyújtsuk, mert akkor görbe lesz. Illetve hasas.
A végeredményt látva viszont megérte a fáradozást. Szerintem:
A végén ugrott be, amikor már a további csíkozáson, illetve a fekete kormányon agyaltam, hogy akár plastidippel is csinálhattam volna a csíkokat. Az is hasonló felületet ad, szintén könnyedén eltávolítható, csak fújni kell. Lehet, hogy a mostani szezonban ilyen csíkozása lesz a szörnynek, aztán következő télen leszedem, és plastidippel nyomatok rá valami más mintát.
Lassan elkezdem majd járni a motoros boltokat, és megvenni az idei kellékeket. Kell először is egy új csizma, a jelenlegit nagyon megviselte a bukás. Viszont szuperül megvédte a lábam, elsősorban a bokám, úgyhogy minimum ilyen stramm, jól protektorozott csimmát keresek.
Olyan kell, aminek vasalt az orra, van boka- és lábszár protektora, és koptató az orránál, mert az utóbbi időben már nem csak pályán ér le kanyarokban a csizma...
Kell vennem defektjavító kittet, mert ami van, az szart sem ér, viszont egyik havernál láttam patronosat, és instant get. Kell új tanktáska is, mert a régi mágneses a ducira nem jó; két GIVI között tépelődöm. Az egyik a TPH02-es a másik pedig a T480. Mindkettő Easylock-os, tehát ha felszerelünk egy rögzítő keretet a tankra, az üzemanyag beöntő nyílás köré, akkor egy mozdulattal felpattintható a monsterre, azaz nem mágneses és nem is szíjas/csattos. A 02-es csinosabb, viszont nagyon kicsi, kb. 5 literes. Nem akarok benne sok mindent vinni, csak hogy az a pár dolog ne a kabátomat tömje ki, illetve ne kelljen pár cucc miatt hátizsákot cipelni. A 480-as pont egy tizessel drágább, viszont annyival nagyobb, és túra esetén talán praktikusabb is. Van egy Ducati Performance ülésre aplikálható táskám, az már egy túrán bevált, egy ilyen tanktáskával együtt meg teljes értékű túragéppé válik a szörnyi, és nem kell ocsmány dobozokkal teliaggatni.
Iszonyat motorozás-hiányom van már napok óta, úgyhogy Keith Code videókat bámulok, a Twist of the wrist I-II-t. Nagyon jól elmagyarázza a motorozás lényegét, ajánlom, akár könyv (pdf) formában is