SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) Australia (2) australia (1) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) Gold Coast (1) gold coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) motorostúra (1) Motorostúra (2) motoros csizma (2) motoros ruha (1) Motoros túra (2) motoros túra (1) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) Shox (1) shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

Csíkozzunk part 2.

2013.01.26. 22:12 sge

Nem, az alkatrészek még mindig úton. Vagy valahol, de még nem nálam, sajnos.

A dekor projektet folytattam ma, a sárvédőt csíkoztam be. Nehezebb volt, mint az ülésvédő, mivel lényegesen íveltebb a felülete, illetve van benne egy törés is. 

A csíkok helyének kimérése is nehezebb volt az ívek miatt, ezért az első pár lényeges pont kitűzése után inkább szemmértékkel próbáltam helyére igazítani a fóliát. Valamint a teljes felületen szükség volt a hajszárítóra, mivel egyébként nem ragadt meg.

A legszemetebb rész a törés volt, mivel ott egyszerre 3 irányba is hajlik az elem:

IMG_2185.JPG

Itt szinte olvadásig kellett hevíteni a fóliát, hogy rendesen, buborékmentesen felfeküdjön a teljes felületre. Viszont ilyenkor a mérete is simán változtatható, nem csak hosszában, hanem széltében is, azaz vigyázni kell, nehogy túlságosan megnyújtsuk, mert akkor görbe lesz. Illetve hasas.

A végeredményt látva viszont megérte a fáradozást. Szerintem:

IMG_2186.JPG

A végén ugrott be, amikor már a további csíkozáson, illetve a fekete kormányon agyaltam, hogy akár plastidippel is csinálhattam volna a csíkokat. Az is hasonló felületet ad, szintén könnyedén eltávolítható, csak fújni kell. Lehet, hogy a mostani szezonban ilyen csíkozása lesz a szörnynek, aztán következő télen leszedem, és plastidippel nyomatok rá valami más mintát.

Lassan elkezdem majd járni a motoros boltokat, és megvenni az idei kellékeket. Kell először is egy új csizma, a jelenlegit nagyon megviselte a bukás. Viszont szuperül megvédte a lábam, elsősorban a bokám, úgyhogy minimum ilyen stramm, jól protektorozott csimmát keresek.

IMG_2187 copy.jpg

Olyan kell, aminek vasalt az orra, van boka- és lábszár protektora, és koptató az orránál, mert az utóbbi időben már nem csak pályán ér le kanyarokban a csizma...

Kell vennem defektjavító kittet, mert ami van, az szart sem ér, viszont egyik havernál láttam patronosat, és instant get. Kell új tanktáska is, mert a régi mágneses a ducira nem jó; két GIVI között tépelődöm. Az egyik a TPH02-es a másik pedig a T480. Mindkettő Easylock-os, tehát ha felszerelünk egy rögzítő keretet a tankra, az üzemanyag beöntő nyílás köré, akkor egy mozdulattal felpattintható a monsterre, azaz nem mágneses és nem is szíjas/csattos. A 02-es csinosabb, viszont nagyon kicsi, kb. 5 literes. Nem akarok benne sok mindent vinni, csak hogy az a pár dolog ne a kabátomat tömje ki, illetve ne kelljen pár cucc miatt hátizsákot cipelni. A 480-as pont egy tizessel drágább, viszont annyival nagyobb, és túra esetén talán praktikusabb is. Van egy Ducati Performance ülésre aplikálható táskám, az már egy túrán bevált, egy ilyen tanktáskával együtt meg teljes értékű túragéppé válik a szörnyi, és nem kell ocsmány dobozokkal teliaggatni.

Iszonyat motorozás-hiányom van már napok óta, úgyhogy Keith Code videókat bámulok, a Twist of the wrist I-II-t. Nagyon jól elmagyarázza a motorozás lényegét, ajánlom, akár könyv (pdf) formában is

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr155045619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása