SGE went to Australia-ex Egyszer eldobtam a motor

Ezt a blogot még a Ducati Monsteremmel kapcsolatban kezdtem írni, visszalapozva az összes régi, ezzel kapcsolatos poszt megtalálható. De itt Ausztráliában vettem egy MV Agusta Rivale 800-at, és most erről írok néha-néha.

Friss topikok

  • Ruczak: Kedvet kaptam rendesen a motorozáshoz. :) Majd egy pár hónap múlva! :( (2017.01.23. 20:27) És megint egy videó
  • sge: @dime: felpolíroztattam az eredetit, nem lehetett észrevenni a sérülést. (2016.08.28. 09:41) Szétszerelve
  • Powerslave: @sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D (2016.03.15. 17:43) Eladó lett a szörny
  • Powerslave: Nno? Mi ez a nagy csend? :) Nálatok ilyenkor már tombolnia kellene a szezonnak. (2015.11.30. 13:33) Mikor nincsenek szavak
  • Powerslave: Very nice, kíváncsian várom! De ezt most ne dobd el ;) (2015.03.29. 16:01) Rivale - első videó

Címkék

Aprilia (3) Aprilia RSV (1) Aprilia Tuono (1) Australia (2) australia (1) ausztrália (1) bloghu (2) BMW (3) Bolzano (1) bőrruha (1) Brisbane (1) bukógomba (2) Call of Duty (1) csizma (2) darth vader (1) Dolomit (1) Dolomitok (2) ducati (37) ducatimonster (12) ducati 848 (1) ducati dekor (6) ducati matrica (6) ducati monster (35) ducati onboard video (1) ducati passenger grab handle (3) Ducati performance (1) ducati short tail (4) ducati stripe (5) ducati utas kapaszkodó (4) eladó (1) eladó ducati (1) elektromos probléma (1) facepalm (1) fight (1) fps (1) Friends (1) galactic empire (1) givi (1) Gold Coast (1) gold coast (1) gopro hero2 (17) hidegindítás probléma (2) hungaroring (1) instagram (6) Italy (2) jóbarátok (1) Joey (1) kakucs (1) kakucsring (2) Kakucs ring (1) Kecskemét (1) koptató (1) korn (1) Lake Mountain (1) matt fólia (4) Melbourne (1) Metzeler (2) Metzeler Sportec M5 (3) Monster utas kapaszkodó (1) motorbaleset (2) motorostúra (1) Motorostúra (2) motoros csizma (2) motoros ruha (1) Motoros túra (2) motoros túra (1) motorsport kamera (15) motor csíkozás (4) motor fényezés (2) motor kormány (6) motor szerelés (13) motor tisztítás (2) mud (1) music (1) mv agusta (6) mv agusta rivale (6) nyitott sisak (1) Olaszország (4) paintball (1) pályamotorozás (10) Passenger grab (1) philip island (2) phillip island (1) premier jet helmet (1) QD exhaust (1) queensland (1) rain (1) rally (1) rivale (3) rivale 800 (3) rizoma (19) rizoma kormány (12) rizoma kormányvég (9) rizoma markolat (9) Ross (1) short tail (1) shox (1) Shox (1) star wars (1) stormtrooper (1) street (1) Südtirol (4) tail chop (1) termignoni (15) Tirol (4) track day (1) túra (1) Victoria (1) video (1) Címkefelhő

Eladó lett a szörny

2013.11.04. 20:06 sge

Itt az oldalon minden fent van, de azért egy "rövid" és "érzelemmentes" összefoglaló - azaz dehogy érzelemmentes, hát lehet egy Ducatiról érzelmek nélkül írni? Hát persze, hogy nem:

Eladom imádott motorom, ami egy 1100 ccm-es Ducati Monster.  Igazi specialitás, nagyon kevés ideig gyártották: ez még gyárilag szárazkuplungos, ülés alá húzott dupla kipufogókkal, semmi elektronikus segítséggel, csak a csupasz vas és az erős V2-es.

Sexy profil

Nem kezdőknek való,  mert könnyű motor (169 kg) egy baromi erős, nyomatékos V2-sel, nem a japán sportgépek 100 LE-hez hasonló, amiket kb. 10-12 ezerig kell pörgetni, hogy leadják a maximális teljesítményt. Ennek az ereje 4000-től rendelkezésre áll, és tol egészen 8500-ig.

Ha valaki viszont már tud motorozni, annak a kezében egy nagyon szerethető gép. Rendkívüli futóművel, nagyon jól dönthető, nagyon jól tanulható. Napról-napra képes újabb és újabb arcát mutatni, ahogy megismeri az ember, egyre többre képes vele. Igazi olasz remekmű. A megbízhatósága: soha semmilyen gondom nem volt vele, ez nem közönséges olasz, ez egy Ducati, ráadásul alig 10.000 km-rel. Jó szerelőhöz kell hordani, aki ért hozzá, tudja, mikor mit kell vele tenni, és sokáig kiszolgál. 12.000 km-nél (tavasszal esedékes) kisszerviz jön, ami olaj- és szűrő csere, fék- és kuplungfolyadék csere, általános átvizsgálás, csavarok meghúzása. Első komolyabb szerviz 24.000 km-nél esedékes, akkor van a szíjak és lánc cseréje.

Gép

2009-ben gyártották, két évig állt a boglári szalonban, 2011.05 hóban lett forgalomba helyezve. 2012. júniusban a tulaj becserélte egy Multistrada-ra (az a Ducati túraendúrója), én 2012. augusztusban vettem, 3700 km-rel. Most kicsit több van benne, mint 10.000 km, gyakorlatilag nem tudtam leszállni róla, annyira imádtam minden métert vele.

Körbemotoroztam vele Magyarországot, Szlovákiát, Olaszországot (Südtirol, de odáig kocsival vittem). Pályáztam is vele, a Kakucson és a Birizdón nem nagyon volt ellenfele. A Hungaroringen 2012 őszén sajnos a 12-es kanyarban elestek előttem, muszáj volt ledöntenem, hogy ne gázoljam el az illetőt, ennek a következményeként sérült:

  • kormány és markolat, fékkar
  • műanyag tankborítás elrepedt, ahogy a kormány benyomta
  • kuplung borítás, lábfék sérült
  • kipufogó behorpadt, ahogy rádőlt a lábamra.

Saját magam építettem újjá, és itt dokumentáltam mindent a kezdetektől. Ezt a szezont végignyomtam vele (pályázás, olasz túra, stb.), hibátlan, az esés csak esztétikai károkat okozott, amit orvosoltam.

Jelenlegi extra-felszereltsége:

  • Rizoma kormány, markolat és kormányvég
  • Rizoma folyadék tartályok
  • Ducati Performance felhajló, állítható fékkarok (eredeti is megvan)
  • Ducati Performance szárazkuplung nyomólap (piros)
  • Rizoma ablakos alumínium szíjházfedél
  • Rizoma kuplung fedlap
  • Termignoni kipufogó elektronikával és sport légszűrővel (gyári is megvan)
  • Ducati Performance utas kapaszkodó
  • Moto Rossa bukógomba
  • RTech short tail és hátsó mini indexek

Ennek a motornak így jelenléte van. Nem lehet vele észrevétlenül közlekedni, egyrészt a kinézete, másrészt a hangja miatt. Itt vannak róla videók menet közben:

Helyes kis segg

Adatok:

  • Gy.év: 2009
  • Első forgalomba helyezés: 2011.05.
  • Száraz önsúly: 169 kg (!)
  • Löket: 1079 ccm
  • Telj: 68,3 kW – 93 LE
  • Motor: Desmodronic V2 olaj-levegő hűtéses
  • Sebv.: 6 sebességes szekvenciális
  • Brembo hidraulikus első-hátsó fék
  • Hidraulikus szárazkuplung
  • Állítható Sachs első-hátsó futómű
  • Gumik: Metzeler Sportec M5 (elöl-hátul), hátsó még kb. 4000 km-t bír, az első még plusz egy hátsót is
  • A csíkozás-dekor stormtrooper csak fólia, egy hajszárítóval kb. 5 perc alatt nyom nélkül eltávolítható.

Magyarországon nagyon ritka, a HaHu-n nincs egy darab sem. A mobile.de oldalon kb. 10-11.000 EUR (2,9-3,2 mFt) körül vannak a hasonlók, én 2,8 mFt-t kérek érte.

Ebben az árban benne van (az alábbi kép alapján):

4.jpg

  • a motor az összes extrával + eredeti kipufogó és fékkarok
  • hátsó emelő (értéke kb. 40e Ft)
  • Ducati Performance hátsó túratáska (értéke kb. 60e Ft)
  • Givi tanklock-os tanktáska (értéke kb. 30e Ft)
  • Külső csatlakozós akkutöltő (kb. 20e Ft) – azaz töltéshez nem kell kivenni az akksit.

Ha érdekel, akkor kommentben jelezz, adj meg kontaktot, és jelentkezem.

Cockpit

A bejegyzés trackback címe:

https://monstercrash.blog.hu/api/trackback/id/tr335614169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rádi Marcell 2016.02.16. 17:15:37

Helló!
Hogyha még megvan
Akkor érdekelne!
Itt az email cimem ide irj létci!
radimarcelladras53@gmail.com

Powerslave 2016.02.25. 18:09:29

@Rádi Marcell:

Szia!

Ha megnézel pár későbbi posztot, kiderül, hogy már mással rója az utakat a Monster, a kolléga pedig elküldte magát melegebb éghajlatra (:P), és most egy Brutale szarvát csavarja fejjel lefelé.

Powerslave 2016.03.15. 17:43:18

@sge: Damn, nem tudok eligazodni ezek között :D
süti beállítások módosítása